مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-08پزشكي

در خانه بمانیم| سنجش قدرت ریسک با بازی «نه مرسی» +فیلم آموزشی


«نه مرسی» در دسته بازی های فکری ارزان برای جمع های 3 تا 7 نفره طراحی شده و مناسب گروه سنی 8 سال به بالا است که با قیمت 30 تا 35 هزار تومان قابل خریداری از شهرکتاب ها و فروشگاه های آنلاین است.

- گروه تفریح و نشاط؛ سعیده اسدیان: این روزها ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا اگر هزار خوبی هم داشته باشد یک بدی دارد و آن این است که ممکن است تنش و دعوا بین والدین و فرزندان زیاد شود.

 قرنطینه شدن یا ماندن در خانه یعنی در شرایطی که یک بیماری وجود دارد و شما ممکن است در معرض آن یا حتی ناقل آن باشید در خانه بمانید و با دیگران در ارتباط نباشید تا دوره بیماری تمام شود یا خودتان به بهبودی کامل برسید.

در این شرایط شما نیاز به سرگرمی دارید و بازی های رومیزی که یکی از مهم ترین سرگرمی های پرطرفدار در دنیاست می تواند انتخاب خوبی باشد تا شما دست از فضای مجازی بکشید و کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنید.

ما در خبرگزاری فارس تعدادی از این بازی ها را به شما معرفی می کنیم، فقط کافی است گزارش ما را بخوانید و ویدئویی را که برای تان تهیه کرده ایم به دقت ببینید، آن وقت می توانید در خانه این بازی را با همراهی بچه ها و همسرتان انجام بدهید و یک نیم روز تعطیل جذاب و هیجان انگیز برای خانواده تان بسازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه بمانیم| سنجش قدرت ریسک با بازی «نه مرسی» +فیلم آموزشی

در خانه بمانیم| سنجش قدرت ریسک با بازی «نه مرسی» +فیلم آموزشی